cztery .

dżem dobry XD jak ja uwielbiam weekendy ! oł yeah *__* . całymi dniami można siedzieć przed kompem i telewizorem ; d rano jak wstałam to musiałam posprzątać , iść do babci i zrobić moją ukochaną sałatkę z gyrosem <3 na gitarze grać się dzisiaj nie uczyłam , bo tak jakoś mi się nie chciało . pooglądałam sobie majkę w tv . potem trochę potańczyłam i tak większość dnia zleciała *__* jeszcze pisałam głupi list na niemiecki , ale szybko mi poszło ; p . chcieliście jakieś zdjęcia ostatnio , więc dodam . zdjęcie to znalazłam jak oglądałam stare zdjęcia .


moje zdjęcie z wakacji <3 wprawdzie przed wczesnych wakacji , ale jest ! < 3
a to zdjęcie na weheartit znalazłam . bardzo mi się podoba <3






7 komentarzy:

  1. śliczne zdj *_*
    wgl ciekawie tu u Cb :D
    zapraszam do sb i obserwuję x3
    i mam pytanko , jak się dodaje tło :p ??

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne. ; o
    #zapraszam do mnie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. aa , tylko że mi coś szablony nie chcą się otworzyć XD ale dziękii :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia fajne, a listu nie zazdroszczę - nie cierpię j. niem.

    OdpowiedzUsuń