jeden.

środa , 1 grudnia 2010 . godzina 19:53

siema XD . dzisiejszy dzień spędzony standardowo ; szkoła , dom , tańce , dom ; d. oceny już prawie z wszystkich przedmiotów wystawione , na szczęście nie jestem z niczego zagrożona ! *__* na tańcach przygotowujemy się do występu na dniu patrona , więc jest zamieszanie . praktycznie cały czas siedzę , bo pani poświęca czas chłopakom . trudno się mówi ; p potem musiałam niestety odrabiać lekcje i uczyć się z WOS'u na głupią kartkówkę -,- . przynajmniej teraz mam chwilę dla siebie ;d teraz jem sobie kolację i zaraz wezmę witaminę , po której zawsze mam fazę . hahah *__* a później paulinka będzie oglądała finał tap madl ! oł yeah ! : D cześć ! ; * 

1 komentarz:

  1. ogólnie potem jeszcze namieszałam żarcia XD | niee, babka taka od świetlicy tylko przypasała XD

    OdpowiedzUsuń