dwa .

siema ! ; * osz kurde , jak ja nie nawidzę śniegu ! -,- cały czas tylko pada i pada . i jeszcze takie zaspy na mieście , że nie da się przejść . masakra ; o dzisiaj ze szkoły wyszłam dopiero o 15:00 , bo musiałam napisać jeb*ny sprawdzian z biologii . nic nie umiałam , ale na szczęście są ludzie którzy mi pomagali < 3 dzięki nim dostałam 5 ! oł yeah ! : D . na roraty trzeba chodzić z indeksem , ale mi się nie chce . więc narazie nie chodzę . miałam dzisiaj sztukę , baba jest głupia . jak mi może między 4/5 z muzyki wychodzić ? żal kobiety *__* . a przed chwilą się dowiedziałam , że moja kochana Madzia ma jutro urodziny ! mała , ja muszę się przez gadu dowiadywać , że ty urodziny masz ?! XD no to teraz kolej na notkę o tobie malutka ! wiem , że masz urodziny dopiero jutro . ale chcę być jedną z pierwszych osób składających Ci życzenia *__* . a więc życzę Ci kochanie wszystkiego najlepszego , i jeszcze więcej ! żebyś była taka jesteś , bo ideału się nie da zmienić : D może masz tam parę wad , takich jak bawienie się tymbarkiem . albo niszczenie płuc ! < 3 ale i tak Cię baardzo , bardzo kocham ! odkąd pamiętam zawszę mogę na Cb liczyć. zawsze mi pomagasz , zawsze masz dla mnie czas . tak dobrze się rozumiemy , jak chyba nikt inny . a twoje problemy są moimi problemami i zawsze możesz mi się wyżalić . a pamiętasz jak mówiłaś , że życie nie jest nic warte ? zastanawiałaś się po co żyć . moim zdaniem , życ warto . szczególnie dla takich osób jak ty ! mam nadzieję , że wkońcu ułoży Ci się z .. no wiesz kim ! ; * KOCHAM CIĘ , PO PROSTU MALUTKA !

a na zdjęciach jest moja kochana czekoladożerczyni ! *__* .     




6 komentarzy:

  1. aż po prostu się popłakałam.
    dziękuję Ci za wszystko ! <33333333 . kocham Cię ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :D
    jezum, te życzenia są takie cudne, że aż ja sie popłakałam : o

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog prowadzisz :D
    podoba mi się !
    fajne i ciekawe notatki ; )
    więcej !



    jeśli chcesz napisz komentarz i dodaj do obserwowanych ;**

    Martienn

    OdpowiedzUsuń
  4. ahahaha XD no weeź, żeby wpisać uwage za pitu pitu :<

    OdpowiedzUsuń